poniedziałek, 20 lutego 2012

Ogłoszenia

Tak już chyba mam, że zawsze ciężko mi się zebrać do tego, aby robić coś systematycznie. Tak jest właśnie i z blogiem. Raz coś napiszę, później jakoś nie mam na to weny. Lubię za to czytać blogi i robię to codziennie. W najbliższym (bliżej nie określonym) czasie mam zamiar zrobić krótkie recenzje różnych posiadanych przeze mnie kosmetyków, być może pokazać ich zbiór dzieląc na różne kategorie. Moje recenzje zawsze będą krótkie i zwięzłe, bo ja po prostu innych pisać nie umiem. W robieniu zdjęć też dobra nie jestem i nawet nie mam dobrego sprzętu. Nie mniej jednak mam nadzieję, że komuś moje recenzje pomogą przekonując do zakupu jakiś fajnych produktów lub uchronią przed zakupem kosmetycznych bubli. Do zobaczenia w kolejnych notkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz