sobota, 12 listopada 2011

Haul 2


- Tusz Eveline Big Volume Lash Professional Mascara - 12.49
Kupiłam go na zapas, jak ten z L'oreala przestanie nadawać się do czegokolwiek. Na razie szkoda mi go wyrzucić. Tusz Eveline ma skrajne recenzje. Dla jednych jest beznadziejny, inni uzyskują nim wspaniałe efekty. Ja postanowiłam to sprawdzić, tym bardziej, że cena jest bardzo przystępna.

- Podkład Rimmel Match Perfection Gel w kolorze 103 True Ivory - 19.99
Otwartych podkładów mam kilka, ale po tylu pochlebnych recenzjach nie mogłam się nie skusić tym bardziej, że była promocja. Skórę mam suchą, więc pomyślałam, że może ta formuła żelu będzie dla mnie w sam raz. Testuję go cały czas, na razie widzę, że fajnie stapia się ze skórą, jest trwały i bardzo ładnie, naturalnie wygląda na twarzy.

- Korektor Rimmel Match Perfection w kolorze 60 Natural Beige - 14.99
Korektor nazwany przez producenta rozświetlaczem. Zobaczymy czy będzie rozświetlał. Była na niego promocja, więc postanowiłam przetestować. Korektor jest lekki, na pewno nie ma dużego krycia, ale jakie ma ocenić nie jestem w stanie gdyż dużych sińców nie posiadam.

- Sensique Trendy Care Mascara 6.99
Używam tej odżywki, aby przeczesać i zdyscyplinować swoje brwi. Mam nadzieję, że nie odżywi ich zanadto, bo i bez tego rosną jak szalone.

- EDT Celine Dion Sensational
Przyjemny delikatny zapach, taki na jesień. Perfumy powodują u mnie ból głowy więc jeśli coś tego nie robi, nadaje się dla mnie. Ten zapach otula mnie ciepłem, a tego będę potrzebować zimą. Zakupiłam na allegro tester 100 ml za cenę około 70 zł, co w porównaniu do cen sklepowych jest dobrą okazją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz